Competicions de robòtica educativa

VEX Robotics Competition (VRC) ofereix als estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatus (12-18 anys) i universitat (18-23 anys) una plataforma per acostar-se de manera lúdica i divertida a la ciència, la tecnologia, l´enginyeria i les matemàtiques (STEM).

Els estudiants amb l´orientació d'un mentor col·laboren per construir robots innovadors i superar un repte. A més, la VRC fomenta i desenvolupa competencies acadèmiques i personals.

Tota la informació a www.vexcompetition.es.

La World Robot Olympiad és una divertida i desafiant competició que ofereix als estudiants de fins a 19 anys l'oportunitat d'ampliar els seus horitzons a través de la plataforma robòtica educativa LEGO, que promou la creativitat, la millora de la comunicació i les habilitats de cooperació per enfortir la capacitat d'adquirir nous coneixements.

Tota la informació a www.wroboto.es.

Events

22/mar/2014. Fundació educaBOT promou i coordina el Barcelona Robotics Meeting al Mobile World Centre de Plaça de Catalunya de Barcelona, un event que va acollir un espai d'exposició, conferències, tallers i competicions de robòtica educativa.

Tota la informació a www.barcelonaroboticsmeeting.org

22/jun/2014. Fundació educaBOT col·labora amb el concurs de robòtica de ball de la Barcelona Mini Maker Faire.

Conferències

03/des/2013. Fundació educaBOT promou la difusió de la robòtica de competició amb la presentació "Competicions de robòtica. Un element motivacional".

25/mar/2014. Fundació educaBOT participa amb la ponència "El futur ja és aquí" en la sessió d'ESADE Alumni "Robótica - Tendencias y estado del arte".

Fundació educaBOT ha col·laborat amb el Mercat de Tecnologia de Vic en les edicions del 2014 i 2015 amb la xerrada per a estudiants de secundària "Robòtica de serveis. El futur ja és aquí".

18/feb/2015. Fundació educaBOT promou la difusió de la robòtica de competició amb la presentació "Competicions de robòtica. Un element motivacional".